pondělí, července 21, 2008

Už zase...JA"K"TO...???

Jak zase?
Nebo stále?
JAKTO???...né..přece:

No jistě, stále jsem tu..
A už zase jeden příspěvek...
Prosím než začnete házet kameny za vše říkající slovíčko

zase...

uvědomte si, že případné následky by mne mohli opět na delší dobu indisponovat a tudíž...
Však Vy víte :)

Teď by mohla následovat menší odmlka...

Stačilo:::...???!!!


Snad už jen proto, aby jste mohli v klidu polknout sousto, než se začtete do rádoby zajímavých řádků, které bych Vám rád bez okolků naservíroval.

Proč začínat otázkou, když můžeme přejít rovnou k věci?
Na snadě je proč po tom všem zase píši..

Hádáte možná i správně...
Jistě...zase jsem si koupil novou hračku...Ne že by mne ty před tím přestaly bavit..mno áááále...vždyť toto je nové..neokoukané..A hlavně! Je to megamagnet na lidi.

Já totiž přišel na to, že památná věta
Nudíte se?! Kupte si medvídka mývala...

je pouhopouhou historií...

Kupte si RC AUTO!!!!
O humbuk kolem Vás je doopravdy
postaráno.


Mnozí z Vás..alespoň Ti, kteří mne znají..si řeknou..Jak to ten člověk stíhá, když chodí do práce, létá s RC modely letadel, věnuje se hraní na všelijakých gamestationech a ja nevim co ještě...
Inu..odpověď je prostinká..stíhám jak se dá a zanedbávám ty nejzákladnější věci..krom sebe ovšem :)...a...moment...stíhám chodit ještě čůrat...po tom ostatním je Vám vážení stejně pendrek :)


Jak to vlastně začalo?
Opět jsem potkal človíčka zapáleného..ne..Palach to fakt nebyl..
Který mi ukázal kouzlo RC autíček se slovy..

Dane..když už lítáš, proč vlastně i nejezdíš...
Odpověď na sebe nenechala dlouho čekat a já celou věc smetl se slovy, že to už jsem jednou viděl...a opravdu...toto by mě asi nechytlo...

Jak to tak bývá, nikdy neříkej nikdy a já si za vydatné pomoci toho zapáleného..během chvilky koupil "RC autíčko" se spalovacím motorem..

Jak že vlastně vypadá?..máte ho přece všude kolem..Bavte se jako já!
Život je přece krásnej, když si hrajem :)

Hlavně když kolem nás frčí přes 100Km v
hodině :)


8 Komentáře:

  • Ahoj Dane, já věděla, že se časem k blogu vrátíš, přesto jsi mi udělal ohromnou radost. Blog neztratil na Tvém specifickém humoru, neschází vychytaná věcička, která Tě v poslední době nadchla, nalezla jsem už velice známý styl Tvého psaní....prostě, jsem nadmíru spokojená. A ať té chvály není příliš....fakt jen jeden "sloupek"?, mohlo to být lepší:):):) Nene, ono to přijde:):)

    Komentoval Blogger JITKA-JUDITH, v 5:41 odp.  

  • WUM WUM WUUUUUUM ........ a je fuč...
    Je to prostě hračička.
    Co? Autíčko nebo RAV3N? vlastně oba :-)

    *KIRA*

    Komentoval Anonymous Anonymní, v 6:43 odp.  

  • Ahoj Kiro,

    jejda, ja Ravena zase tak moc neznám, ale dle blogu si fakt rád hraje, na PC hry, s letadýlky, se slovíčky, mě baví jeho blogy právě pro ty věcičky, který tam popisuje, vím, co má rád a co ho zajímá.....

    Komentoval Blogger JITKA-JUDITH, v 7:19 odp.  

  • Ahoj Jitko


    a je toho mnohem viiiic :-)) To co je zde popsáno, to je pouhopouhý zlomek.
    Je to zlatíčko :-)
    A proto by jsme si všichni přáli, aby se toho na BLOGu objevovalo vic.. Jůůů to by bylo fajn počteníčko!!

    *KIRA*

    Komentoval Anonymous Anonymní, v 8:02 dop.  

  • AHOJ KIRO,

    TY MUSÍŠ VĚDĚT NEJLÉPE JÁ SE S DANIELEM SETKALA JEN PÁRKRÁT A JE TO STRAŠNĚ FAJN KLUK

    JE INSPIRATIVNÍ A S TAKOVÝM SMYSLEM PRO HUMOR, KTERÝ MNE VŽDYCKY NAPROSTO DOSTAL.....

    MÁ V SOBĚ NĚCO, CO BUĎ ODZBOJÍ NEBO ZPŮSOBÍ NEUVĚŘITELNÝ PROUD MYŠLENEK TAK NEVÍM, ČEHO JE VÍCE.....

    VÍM, ŽE JE TO JEN ZLOMEK, DANIEL MÁ V SOBĚ MNOHEM VÍCE, NEŽ CO PŘEDÁVÁ NÁM VŠEM NA SVÉM BLOGU......

    JAK JSEM NAPSALA, JSEM MOC RÁDA, ŽE BLOG OBNOVIL, PROTOŽE SE ZNOVU ZAČNEME "VZDĚLÁVAT" JEHO TECHNICKÝMI
    VSUVKAMI, BUDEME SE BAVIT JEHO HUMORNÝMI "ZÁSEKY" A DOVÍME SE PO TĚCH MĚSÍCÍCH MLČENÍ ZASE NĚCO O DANIELOVĚ ŽIVOTĚ, POKUD HO TEDY TROŠKU POOTEVŘE....

    MYSLÍM, ŽE TEĎ SE TOHO NA BLOGU ASI BUDE OBJEVOVAT VÍCE, PROTOŽE MÁM POCIT, ŽE SE DANIEL OPĚT "PROBUDIL ZE SVÉHO ZIMNÍHI SPÁNKU". MOŽNÁ KDYŽ BUDEME KOMENTOVAT ČASTĚJI A VÍCE JEHO BLOGOVÁ ZAMYŠLENÍ, BUDE REAGOVAT ČASTĚJI I ON, POKUD UVIDÍ A POCÍTÍ NAŠI ZPĚTNOU VAZBU ZA ZKOUŠKU TO ROZHODNĚ STOJÍ

    MĚJ SE MOC FAJN........

    AHOJ JITKA

    Komentoval Blogger JITKA-JUDITH, v 1:56 odp.  

  • Ale no tak dámy :) Mám ohromnou radost, že mi přichází takové krásné komentáře. Jen tak dál...Budou i zápasy v bahně??? Alespoň pár fotek :) by zahřálo u srdce...Mockrát díky za podporu. Jen uvažuji, zda blog nepáchá více škody než užitku...Nechcete abych založil i nějaké diskuzní fórum aka Danielova duše??? Asi dám hlasovat.

    Komentoval Blogger RAV3N, v 9:36 odp.  

  • ALE NO TAK, RAVENE, MY SI JEN POVÍDÁME:)

    A VÍŠ, ŽE UŽ ASI DVA DNY PRÁVĚ O TOM DISKUSNÍM FÓRU UVAŽUJU?:)

    NEMÁŠ TAM NA TOTO TÉMA ŽÁDNOU IKONKU, KTEROU BYCH PŘEHLÉDLA?

    JÁ MÁM POCIT, ŽE NAŠE KOMENTÁŘE JSOU V POHODĚ, NEBO MÁŠ OPRAVDU JINÝ NÁZOR?

    O JAKÝCH ZÁPASECH TO JE TADY ŘEČ? NEMÁM POCIT, ŽE BYCHOM SI VYMĚŇOVALY S KIROU NĚJAK NEPATŘIČNĚ SVÉ NÁZORY, BA PRÁVĚ NAOPAK!!!!!!

    TAKŽE, CO TO FÓRUM, MŮŽEME S NÍM POČÍTAT? BUDE TO HLAS LIDU ON-LINE, TO MOŽNÁ PROJDE A SNAD BUDOU I POŘÁDNÉ OHLASY:)

    A PROČ SI MYSLÍŠ, ŽE BY TVŮJ BLOG PÁCHAL ŠKODU? MY SE NA NĚJ TAK TĚŠILI A TY NÁM HO UVAŽUJEŠ VZÍT? TAK TO NE, MÁŠ JEDEN MŮJ HLAS PRO POKRAČOVÁNÍ A 1 PRO DISKUZI

    Komentoval Blogger JITKA-JUDITH, v 9:33 dop.  

  • nn...o diskuni forum neuvazuji..Jednak je to blog a diskuzni forum by se sem asi nehodilo a navic..muzete vyuzivat k diskuzi formu komentaru..to by melo bohate stacit :) Jinak si pekne holky povidejte..uvidime co dobreho z toho vzejde :)

    Komentoval Blogger RAV3N, v 11:00 odp.  

Okomentovat

<< Zpět na HOMEpage