středa, září 05, 2007

NEW ROAD


Po úprku z USA nazpět do rodných luhů a hájů jsem zjistil, že potřeba psát BLOG je ta tam. Možná ne tak ani potřeba přestat, jako spíše důvod a KNOW-HOW...

Nyní se mi po zapomenutém blogu zastesklo.
Nabízí se otázka, proč znovu nezačít.

Před rokem jsem se za vydatné spolupráce přátel pokusil o comeback a to prostřednictvím vlastního blogu na vlastní doméně. Bohužel čas, potřebné zkušenosti a hlavně chuť byly nedostatkovým zbožím. Bez těchto ingrediencí jsem se prostě nepohnul z místa.

Navymýšlel jsem si spousty nápadů i design.
Možná právě pro mou věčnou nespokojenost a relativní negramotnost v kaskádových stylech, jsem prostě neuspěl.

Více než kdy jindy jsem si uvědomil, že staré věci můžou fungovat mnohdy lépe než ty nové.

Tento článek je i výzvou pro SWOOPa, který se potýká s méně či více stejným problémem jako já...

Štítky: