pátek, srpna 13, 2004

AMSTERODAM...

Navazující message na předešlou v tom smyslu že bych rád pokukoval...nejen po blogách ostatních...ale i po holkách ostatních...

Ale nemůžu...Není z čeho...pytlík je prázdný...

Jelikož jedu s rodinou...nutno dodat otravnou rodinou...bohužel mou rodinou...
do toho ÁÁÁmsterodamu...tak nebudu mít příliš možnosti pozasahovat apozpřeházet a poznepřehledňovat můj blog ke svému vytouženému obrazu...

((Už chápu SWOOPE proč jsi nejel do Řecka s tou svou))

Což mne docela štve...ale co naplačem...Bude spousta spousta foteček a já netuším kolik tu mám místa...Ale to už se nějak vymyslí...když tak uděláme nějaký spešl odkaz na fotoblog...Mno ještě uvidíme...Viď SWOOPE...

BTW...SWOOP není moje imaginární druhé já či neviditelný kamarád...i když...
Stejně za všechno může on...

Však já vám ho ještě představim...Je to taková roztomilá holčička...VIĎ kotě*:o)