pátek, srpna 13, 2004

Všechno špatně...aneb jak nebýt amatér...

Tak jsem včera mluvil s YP človíčkem, který "aspoň doufáááám..."to všechno kolem YP spáchal...Jelikož ho pohltil DOOM 3 tak nebylo příliš času, ale i tak jsem dostal pár kopanců...nutno říct produktivních a inspirujících...

Občas se trošku cítím jako malý děcko, co chce všechno hned a současně jako dospělej...kterej to zas chce kompletně dokonalý a bez chybky...
A někdy taky jako starej mrzutej chlap bez erekce, kterej to chce minimálně a pokud možno vůbec...lol


To by byla pruda...

V každém případě budu muset opravdu nějakým rázným krokem BLOG přeorganizovat a trochu taky pokukovat po těch ostatních kolem, ať se taky poučím co dělám špatně...

V každém příp. dík EFovi za rady...?:o)

Já spáchám SWOOPA a on spáchá mne...zná te to...
Já na bráchu - brácha ne mne...kdopak nám Blog postaví...