středa, srpna 11, 2004

POST IT CORRES INDEX...

Po menší odluce se vracím k doplnění pár novinek...
Vlastně by to bylo už včera, ale moje nervózní máti stepovala u dveří a s výdrží amerického pitbula se zakousla do mého zvonku a nepustila...?:o)

Tak abych to napravil...
Včera jsem měl plodný den...kéž by ve všech slovasmyslech...ale i tak by se to dalo podat...

Krom toho že jsem se rozčílil zcela zbytečně nad koupí polepek
CORRES POST-IT


Které stojí nekřesťanské peníze...
Dalibyste za takovou pitomost 90Kč,-???...
A ještě k tomu nejsou k sehnání...???...!!!

Je na snadě otázka...
Nemělo se zlevňovat??? Snad ani nemá cenu řešit otázku výrobní ceny...

Honba za POLEPKAMI...

1) V každém případě v prvním obchodě v honu na polepky mi prodavačka přibouchla dveře před nosem, že hrozně spěchá...

2) V druhém případě...COPY CENTRUM...tam je neměli...a v nekonečné touze jsem se hnal přes půl Brna do TESCA na Úzké...

3) TECO...Tam je měli Vážení...Ale když jsem vyděl cenu...šel jsem jednoznačně do kolen...aneb nechci slevu zadarmo...

90Kč je prostě neúnostné...

Z čirého nerozumu a bláznoství jsme se vydal ještě do GLOBUSU...

BTW:Tak jak je Praha městem semaforů...tak Brno je městem SUPER-HIPER a MEGASTOR marketem v jedné a téže osobě...Ale lidi na to asi maj...tak to necháme smrdět...

4) Zpět ke GLOBUSU...po marném hledání a ptaní se několika cca 8 prodavaček mi ani jediná nebyla schopna dát rozumnou odpověď...aneb ať žijí kvalifikovaní pracovníci...

Můžu vám nějak poradit???
Potřebujete něco...jo???
Ale já jsem z jiného oddělení...

Takže nic...
Teď bych měl zažalovat výrobce a prodejce za ztrátu drahoceného životního času, který si cením velice vysoko lol...

Tak...to bychom měli první etapu... Posted by Hello