pondělí, srpna 09, 2004

From Dusk Till Down...

Hi...me again...

Mno jo....anglina je super..to nej na ni je, že v psané formě neslyšíte přízvuk...
Ale oto horší jsou překlepy...či naprostá nesrozumitelnost zděleného obsahu...

Ale to by jsme začínali od špatného soumraku či snad konce???
Tetno úvod je totální pitomost...jelikož jedu do Ameriky a trochu mi z toho hrabe...

PORUCHA NENÍ NA VAŠEM PŘÍJMAČI....

Pro začátek a pořádek především, všechno začalo kudlankou...Aneb jak se dostat od plug-and-play technology - technologie okamžitého použití


Viz naučný slovník Anglickočeský...by SEZNAM!

Po obligátní otázce máš instalační CDs k mainboardu...zaznělo prosté...

NE...???...!!!....
...nedali mi ho...

Přál bych Vám vydět jeho smile...Asi jako Ve Šrekovi 2 Kocour v botách...To se musí zažít...

Mno...nevadí...ADSLko to jistí že???
Tak začal hon na drivery...

Všechno úpěšne dopadlo po hodinovém stahování 1MB ze serveru někde v jižní Korei...jelikož jsme našli již zmiňované instalační CDs k desce...?:o)
viz kouřové chvilky...

...SUPRISE...

Takže po doladění všech možných a nemožných požadavků...CRACKNUTÍ všech možných i nemožných programů...

...možná by bylo dobré dodat že jsme začali po kouřové v 12:00AM...
...a to už to 5 hodin pře tím instaloval SWOOP*:o)

Jsme úspěšně zakončili zkoužkou ohněm ...doslova...veškeré instalace a přípravy na bezproblémový chod SUPER RUNNER SWOOPER PCer...
podotýkám v 4:30 ráno...

Ta zkoužka ohněm...je plně zdokumentovaná...Ale SWOOP je línej to dát na fotoblog!!!!
Takže to tam ještě časem doplním...

Pozn.red.: ZKOUŽKA OHNĚM



Že by ani klempera nevěděl???

A to všechno nám prakticky odrovnalo bránici...smíchem...

Včetně snad 60%tní vodky...?:o)

Jelikož prohlížet a hrát si s kudlankou...přitom akceptovat mluvícího psa...Rapujícího Andulku...to se musí vídět...u toho poslouchat naprosto ulétovýho Hurvýnka a Spejbla s Máničkou...

Nemyslím Gagarinova bratra...

Instalovat kompl...kouřit ačkoliv jsem nekuřák... a ještě u toho ve 3 v noci řešit co vlastně mi host family napsala do formulářů o nich a dedukovat z toho plynoucí dvoj až troj smysly...je nemyslitelný nesmysl...ale za to bombasticky se u toho pobavíte...

Takže to je prodnešek vše...
Jelikož plánuji zagamesit

HITMANA CONTRACKS...

Snad aspoň chviličku a pak znásilnit SWOOPA aby mi pomohl vytvořit fotoblog a moje osobní stránky...Po stránce realizace...I hope so...

Takže omluvte mé pravopisné chyby...príště budou horší...slibuju...

1 Komentáře:

  • Zdáár! Tak jsem si znova pročetl tvůj BLOG. Konečně budu moct popichovat já tebe, že nebloguješ :o).
    A nemysli si, že se z toho v té Améérice vykroutíš, jak nebudeš uploadovat, dolítnu tam na tebe a nepřej si mě! :o)

    Jinak kdyby ti ten BLOGGER.com nevyhovoval, můžeš klidně přejít na www.bloguje.cz.

    Komentoval Anonymous Anonymní, v 1:30 dop.  

Okomentovat

<< Zpět na HOMEpage