čtvrtek, října 14, 2004

DREAM CAMERA

Kdo chodi tak nejak pravidelne na moje stranky, tak ten uz vi, ze se snazim fotit fotackem zn.


Je to teda kraska, to vam povim...
Je to malinky, vykony a skladny...

Navic, kdyz to vytahnu pred nic netusicimi lidmi a zapnu...
Nejeden hloupej amik se ohlidne, co to je za krasny strojecek...

Optika se nastavi s nadhernym zvukem do optimalni polohy a...
A uz to frca...

Ale i tak, tusim, ze jsem o tom mozna uz kdesi publikoval...
Mim snem je proste uplne jina kraska...

A to ...tamtadada...

Kdyz jsem byl jeste v nasi maticce rodne zemi, tak jsem fotil s digitalni zrcadlovkou zn.:
Teda nemuzu si ho vynachvalit. I na to, ze uz je to taktrosku veteran, byl jsem s nim maximalne spokojen...
Jedina chybicka na nem byly baterie...
Tedy jak ktere...
Proste vydrz byla mizerna...

Nekdy mne pripadalo, ze je taktrosku naladovi...
Bud fotit chce, nebo ne...
Jednou mi vydrzel bezproblemu i s bleskem kolem 150fotek...
A podruhe jsem nafotil 30 a mohl jsem jit domu...

Ale jelikoz, jsem chtel opustit a pozdeji i opustil nasi maticku zemi...
DIKIBOHU ZA TO...
Tak jsem ho musel zanechat pravoplatnemu majiteli, kterym je muj tatulda...

A tady jsem si proste vzal do hlavy...
I diky SWOOPovemu vydatnemu datlovani do meho mozku...

"Tohle je pro Tebe to BEST..."

Ze je to opravdu to co chci pro fotecky vseho druhu...lol
Majitelky krasnych tel, muzete se hlasit na moji majlovou adresu ciICQ...

BTW...SWOOPE...Ty ne...Nejsi ani majitelka a ani nemas krasnytelo...
BTW2...FighT3Re...Pro Tebe to plati taky...!!!
Leda ze bych pozdeji udelal kalendar s vasima chlupatyma prde...pozadima...

Ale to by se asi moc nechytalo...
Leda ze by jste se oholili...lol

I kdyz mozna v casaku PROSTOR by to chteli...Co mi vime...
Takze abych to nejak rozumne zakoncil...
Tuhle krasku si koupim mozna uz pristi mesic...
Ale zatim je cas, tak nespecham...

Mam prece PENTAX, ne?
SWOOPE..Dychej...Zacinas modrat!!!
Je fakt, ze fialovy usi Ti slusej...
Mno ale pro tvoje zdravi to opravdu neni dobry...
To rozdejchas...Neboj...lol