středa, října 06, 2004

Konecne venku...

Posted by Hello
Mno abych prilis nepredbihal...
Opet trocha poznatku a zazitku z dnesniho dne...

Ano...Noc byla vcelku pekna...
Skoro zadne nocni mury az na jednu ubohou...
Doufam, ze uz to byl jen doznivajici sok...Z minule noci...

Takze jsem se vcelku vyspal...
A abych rekl pravdu, je to sakra poznat na celym dnu...
Clovek ma opravdu vicero energie a i letargie ustupuje do nenavratna...

Coz je pozitivni, kdybych citoval jednoho clovicka...lol

Rani probuzeni bylo velice jemne a prijemne.
Neni si na co stezovat...

Po rychlem uprku vsech z domu do prace a skoly, jsem zustal pouze ja a
mi dva prckove...

Pozdeji jsem odjel k doktorovy s malim Masonem na kontrolu...
Dohodl jsem se s Pam, ze ho tam odvezu a proceduru bezproblemu zvladnu...
Jediny problem je, ze mi Pam jeste volala o neco pozdeji, ze ma nejaky recept ci co a
ze mi ho proveze...

Tak jsem ji rekl, ze jak dojedu na misto, tak pockam na ni...
Bohuzel do telefonu to vyznelo neprilis razantne a oba jsme se navzajem nepochopili...

Priznavam, ze chyba byla na me strane...
Proste ta anglina mi vcelku jde...
Ale do toho telefonu je to horsi...

Tak jsem cekal...15minut v aute...30minut...stale v aute...
Malimu doslo mliko v lahvi, tak se zacal vehemntne hlasit...
Ale ja ho podplatil bonbony...
To mi pomohlo prekonat dalsi pulhodinku...

Takze jsem vcelku zbytecne prosedel jak buran v aute jen kvuli nedorozumeni...
Jeste ze to nebylo neco duleziteho...
To bych se divil jeste vic Klasek...

Vite jak bych se divil Klasek???
To bych se ani vic divit nemoh...

Mno zpet ku veci...
Po uspesnem dovolani se Pam a dohodnuti detajlu a vzajemnych omluv jsem podstoupil
navstevu u pani doktorky, ktera byla hrozne mila jako obvykle a docela jsme si splkly...

Navic neco jako cekani i kdyz prijdete pozde o 2 hodiny tady neznaj...
Vsechno napohodu a s usmevem...
Vcekarne jsem stravil asi tak 2.5minuty...lol

A to je rozdil ceska...
V tech nasich cekame nejmene 2.5hodiny...lol

A konecne se blizime k zaveru veci...
Hele jestli jsem moc ukecanej, tak to radsi priste ani nectete a skocte rovnou na galerii...lol
Usetri Vam to oci i zdravy usudek o mne samotnem...

Po skonceni prohlidky jsme konecne vyrazili go home...
Pri MASONovim vehementnim dozadovanim se lahve mlika...
BOTL...!!!...BOTL/BOTL...!!!...BOTL...???!!!...

UAAAAAAAAA...!!!...vzlik...vzlik...UAAAAAAAAA...!!!...

BOTL/BOTL/BOTL/BOTL...!!!!!!!!!!...

vzlik...
I tak jsem odolal a objetoval cast meho sluchoveho ustroji...
A po mensim odboji jsem ho dostatecne uklidnil...
Priznavam...Moje chyba...
Netusil jsem, ze po pullitru mlika bude mit jeste zizen...
Je fakt, ze plinka teda zazila zatezovy testy jako nikdy...lol

Mno tak moc bylo krasne, ze domu jsme nedojeli a sli jsme se trosicku projit k jezeru...
Ja to tady zboznuju...
Neco takovyho je opravdu mozne jen v Americe...
Je to nadherny kontinent...
Ta priroda mne proste unasi. Nadhera...
Takze konecne jsem se dostal nachvilku ven...
Sice ve spechu, ale za to ohromen... At mi nekdo neco povida o relaxaci..To se musi zazit...

Samozrejme si to nenechavam pro sebe a pro me pravoverne poddane zanechavam fotecky...
Prece Vas musim obcas trosku nakrmit...
Jinak mi pochcipate a kdo bude za mne platit dane v Cesku na duchod...ne???!!!
A kdyz nebudete platit dane a vsechny ty stupidni vyfikundace co vymslej ty hovada u koryt,
tak kdo bude tunelovat, vyhazovat penize voknem a v nekonecne rade nakupovat naprosto nepouzitelny P******Y pro EGO vlasti...Ze Klasek...

Ze by ani Klempera nevedel...
Mno to bych se divil jeste vic...

Tak si uzijte galerii...
A kdyz ted nebudu moc linej, tak jeste pridam jeden specialni prispevek s
Americkym HOPEM...
Vcelka Maja bohuzel mela zrovna pravidelne nepravidelny kazdomesicni problem, takze nemela naladu na foceni...

A Vilda byl tak nakasi, ze to proste neslo...
Vzdyt za to by mne zas deportovali zpet...lol

Tak se tam za oceanem mejte a ne ze to tam vsechno vytunelujete bezemne...

Jasny VASKU???!!!