neděle, října 03, 2004

Asi jsem to zakrikl...

Mno dnesni noc a dnesni den byl velice tezky...
Jeden z tech, co se tezce pocitaji po sekundach...

Pravda je takova, ze jeden z prcku dostal uplne obvykly virus...
Nebojte...Zadny RESIDENT EVIL...lol
Ne ze by ho dostal dneska...To ne...
Vono je to uz pomalu 5.den...

Proste podle nas cechu dostal sracku jak byc a k tomu jeste zvraceni...
Takze to slo horem spodem...
A aby to byla oto vetsi sranda, tak zacal jeste silne krvacet z nosu...

A kdyz je Vam takhle zle, tak to obvykle maly dite place jak ozivot...
A to jiste nepotesi...
Lec veskere trable jsem zvladl s bravurou mou vlastni a vsechno slo jaksi napohodu.
Coz jsem sam prekvapen jeste ted...

Jenze co se obvykle stava Murphyho zakonem je kolo stesteny...
Nejenom, ze malej Mason 4dny prozvracel atd...
Ale virus samozrejme putuje rychlosti svetla se vsemi v rodine...
A v rodine jsou i starsi deti...
A ty chodej do skoly...
A tam je jeste vic deti...

A uz se nam to mnozi jako blbcu v ceskem parlamentu...

Takze abych se vratil ke kolu stesteny...
Je to neco jako chodi Pesek okolo...PAMATUJETE???
A ten, kdo dostal peskem, ten mel samozrejme babu...

A ja dostal tak pres tlamu pro dnesni noc a den, ze i prejeti nakladakem a spadnuti piana z 12. patra primo na palec je oproti tomu co jsem si za poslednich 20hodin prozil opravdu sranda...

Co Vam mam popisovat...Proste jsem si to vyzral az dodna...
Ale prezil jsem, takze se nebojte, fotecky budou...
Ja se citim taky uz voneco lip...

Cekal jsem rano, az se probudi rodinka, abych oznamil s mrtvolnym oblicejem, ze jsem taky ve hre...
Coz jsem ocekaval byla nasteva doktora...
Ale nestalo se tak...

Pam mi vysvetlila dokonalost a jednoduchost naseho pripadu...
V jednoduchosti je proste krasa...
Jedna se o banalitu, ktera odezniva u deti po 7dnech...
U dospelich kolem 2dnu...
Dostal jsem meducinu...A hned mi bylo lip...
Takze vsechno napohodu...Nebojte...

Mno a chci Vam podekovat za komentare k poslednimu prispevku...
Zvlastni je to, ze vsichni to vime...Ale nikdo si to neuvedomuje...

Mam Vas rad, takze se opatrujte...

ZDRAVIM SLOVENSKO, BRNO, OSTRAVU, RECKOVICE...SAMO CELJE MCDONALD na MORAVCE...

A CESKE TELEKOMUNIKACE...at zije skryta reklama...lol

1 Komentáře:

  • Hallo, my young Padavan...

    Tak to je teda sila...chvilku si odjedu si trosku zarekreovat a uz dostanes srac... pardon pruser! ;o) Doufam,ze ses za tu dobu uz uzdravil a ze ted snad budu na netu vic aji ja, ale porad jeste nemam PC, takze s tou dobou je to horsi...;o( Ale mozna to dokonce vyjde a ja si budu moct pujcit, takze...(vsak Ty dobre vis, co to znamena...spojeni LADOVA-AMERIKA on-line)...Doufam, ze se zase ozves a ze konecne ukoncis svoje seance na zachode! Mej se moc krasne, bracho!

    FlghT3R

    Komentoval Anonymous Anonymní, v 10:49 odp.  

Okomentovat

<< Zpět na HOMEpage