úterý, května 03, 2005

NEW YORK

At je to jakchce.
S prazdnou to dneska urcite nebude.

Byl jsem o vikendu s hostrodinkou na svatbe...
Tedy spise rodicovstvo si uzivalo, ja trcel na LongIlendu a hlidal deti...

Je fakt, ze moji andilci nezklamali a jako vzdy se chovali velmi pekne.
Jestli jsem to vyhral, tak s detmi urcite, protoze jsou zlaty, ale dost o praci...

I kdyz to byl umorny vikend a ja jsem zas konecne "doma" kde se opravdu citim nejlepe, chci Vam zas podlouhe dobe ukazat par fotecek.

Teda tyhle jsou ve velmi spatne kvalite, jelikoz byly foceny z auta a jeste mobilem.
Mno ale kdyz to bylo z auta a mobilem, musite nadruhou stranu uznat, ze kouzlo dnesniho moderniho sveta ma co dosebe a ze to opravdu funguje.

Tak to neco malo co jsem nafotil Vam davam opet v uhledne galerii k videni.

Galerie poskladana z fotek za plnych obratek a splnym nasazenim...

A jelikoz uz mam vice casu a rekl bych skoro staly pristup na internet, tohle by mel byt zacatek opetovneho znovuzrozeni blogu, tak jak ho jeste pamatujete z dob pred 4mi mesici...

Cili funkcni a stale updatovany.

Podarilo se mi pospravovat, co se v rychlosti dalo a jeste naupdatovat par radek, coz se snad uz pocita.

Umluvte prosim momentalni snizenou kvalitu stranek a fotografii, bude to uz jen lepsi...
Hur muze byt prece vzdycky, ze?

1 Komentáře:

  • Zeby RAV3N Reloaded? To by bylo fajn.. a jen tak mimochodem, ta galerie bude? Nejak na ni nemuzu najit odkaz :o))
    Zatim zdarec!

    Komentoval Anonymous Anonymní, v 1:53 odp.  

Okomentovat

<< Zpět na HOMEpage