středa, listopadu 10, 2004

Nejni vsem dnum konec...

Jak jsem jiz rikal, den to nebyl njuspesnejsi...
Ale potesujici pro mne bylo, ze jsem si prestavel "muj" pokoj k obrazu svemu...
Lepereceno do obyvatelne podoby...
Jelikoz pred tim tam nebylo k hnuti...

Byl jsem nadsen, ze to tam konecne vypada utulne a libi se mi tam...
I kdyz tam netravim moc casu, jelikoz litam kolem deti a Pam...
I tak si tam rad prectu knizku ci necham spocinout me bezvladne telo...

Bohuzel jsem si neuvedomil, ze muj pokoj neni zas tak docela muj...
Dum ve kterem zijeme je ciste nahradni a je pronajaty...
Coz jsem vedel, ale netusil jsem, ze se nesmi hybat s nabytkem...
Zni Vam to taky tak uhozene jako me???

Ano vazeni...
Nesmim nic prestavovat atd...

Tedy nejednalo se o buhvijakou prestavbu, jen jsem jednu rozkladaci postel rozlozil,
jelikoz me osobne staci pouze jedna...
Je dost velka pro dva...lol
A tim se uvolnilo tak 35% prostoru k normalnimu zivotu...
K tomu jsem presunul dvekomody na lepsi misto a uvolnil tak misto svetlu...
Pokoj se stal vzdusnym a konecne ne temnym...


Proste se tma dalo dychat a normalne vegetovat...
Ale radost netrvala ani hodinku...

Pam se priritila domu a po tom, co prestal fungovat internet, jelikoz se Masonovi poderilo restartovat router, se Pam pustila do zbesileho litani kolem niceho...
Samozrejme jsem se preventivne omluvil i za Masona...
Vyraz ve tvari Pam mluvil za vse...Boure se blizi...
Viz radosti s poskrabanym autem...

Tedy prave nefunkcni internet byl predzvesti niciveho hurykanu, ktery se temer
bez varovani ritil na mou nebohou chaloukpu ze slamy...

Pro zlepseni nalady jsem ukazal Pam, jak je krasne naklizeno a ze jsem dal znormalnil
muj pokoj...Asi by se hodilo muj HOSTROOM...

Pamela s vytrestenyma ocima shledla dilo skazy a okamzite mi vycetla, ze tohle nejsem
opravnen delat...
Nabytek neni muj, nybrz rodiny CASTELLO a nikdo neni opravnen cokoliv v tomto dome menit..

Je to absurdonost za absurdnosti...
Nechapave jsem vyslechl pouceni a uvnitr prakticky zdrcen skladal omluvnou vetu s
nadeji, ze to mohu takto nechat ale bohove mi jiz nebyli nakloneni...

Tudis se slzou v oku vam prezentuji v galerii muj krasny pokoj, ktery budu muset dat do
opetovneho bordelu a skladistove nalady...
Ptat se proc nema smysl...

Jako duvod snad postaci, ze by pry Pam musela zaplatit 3000,/Dolarovou pokutu...
Nerozumim tomu a nechapu souvyslosti, nicmene je to tak...

Ti amici jsou proste blazni...