pondělí, září 13, 2004

Pozdě ale přece...

Předem omluva za trestuhodné zanedbání BLOGU...
Které je omluvitelné...Tak hned nestřílejte...

Ať se to zdá neuvěřitelné...Píši poslední příspěvek z rodného kraje...
Za necele 2 hodiny odjíždím do matičky Prahy, odkud mne nesmyslně poveze létadlo
přímo do Vídně...

Z Vídně přímo smysluplně až do NEW YORKU...

Jsem docela unavený a vysílený...
Poslední přípravy proběhly...
Prakticky se vše obrací na ruby...

Otázka zní...Bylo to tak zamýšleno?
A jeto opravdu zapotřebí?

Důležité je, že Vás cosi pohání stále kupředu...
Nebo taky co nejdál až na pokraj sil...

Ironií jest, že doufám právě v návrat svých stracených snů a toho co nás všechny žene kupředu...

Možná je to láska...Možná i přátelství...
pohlazení, či jen pouhý úsměv, který zahřeje kdesi tam hluboko...

Možná je to Yen...láska k Tobě...

Loučím se s rodnou hroudou a se všemi, kdo mne mají rádi...
Nezoufejte...A pro kverulanty...(neradujte se předčasně...)

Pokud mne někde ve vzduchu nesejme BINBÁBIN nebo obrané stíhací jednotky USA,
tak už za pár hodin...

Dejte mi aspoň den na vydejchání...to si snad zasloužím...

Bude další příspěvek...I když už odněkud jinud...

OTHER WORLD...OTHER LIFE...OTHER LIVES...

DANIEL RAV3N

BTW: Díky za podporu! Je to krásné a já si toho nesmrtelně vážím!